только у нас скачать шаблон dle скачивать рекомендуем
Назва теми
Переглядів
Відповідей
Останній

Річний звіт

Річний звіт роботи школи за 2016/2017н.р.

Вступне слово директора,

або аналіз роботи школи в минулому 

та завдання на  новий навчальний рік

        

         У 2016-2017 навчальному році робота школи була спрямована на виконання законів «Про освіту», „Про середній навчальний заклад”, Програми розвитку освіти міста та директивних документів МОН України.

Всі діти мікрорайону школи охоплені навчанням.

В минулому навчальному році було укомплектовано 32 класи, в яких навчалось на 05.09.2016р. - 918 учнів. За  побажаннями батьків працювало  три групи продовженого дня для дітей 1-4 класів з загальною кількістю 90 чоловік. Всі діти початкових класів, а також 5-11 класів за бажанням охоплені гарячим харчування та буфетною продукцією. Системною роботою для підготовки до школи майбутніх першокласників є участь вчителів в залученні дітей 5-ти річного віку до навчання в адаптаційних групах всестороннього розвитку.  Набір дітей здійснювався для всіх бажаючих за заявами батьків.

Навчально-виховна робота.

В основу організації навчально-виховної роботи в школі покладено створення сприятливих, комфортних умов для навчання дитини, розвитку її інтелектуальних та фізичних здібностей. Перехід на програми з вивчення двох іноземних мов дозволили повноцінно забезпечити вивчення другої – німецької мов в навчальному плані та розкладі уроків, створення трьох сучасник комп’ютерних кабінети дозволили охопити більшу кількість дітей для виконання практичних завдань, а для дітей школи I ступеня для вивчення предмету «Сходинки до інформатики» створений новий комп’ютерний кабінет (10+1), зав. кабінетом Т.Щур).

Крім цього, робота комп’ютерної школи в позаурочний час дозволяє додатково охопити значну кількість дітей комп’ютерною грамотністю, що виходить за межі шкільної програми.

Мультимедійні засоби навчання, використання мережі Інтернет, презентації, тематичні проекти стали органічним доповненням для розширення знань дітей, підвищення якості навчально-виховного процесу, вироблення навичок учнів самостійно здобувати знання. Серед учителів найактивнішими були: Тарнавська О.В., Сироїшко Л.І., Кудлик М.Р., Коваль Л.Ф., Бордовська Е.В., Чехович Л.М., Германович О.Б., Коваль О.Ю., Ющишин О.В., Даниляк І.З.

Створені всі умови для  доступу до мережі Інтернет для учнів і вчителів у позаурочний час у бібліотеці школи (встановлено 5 комп’ютерів), а в  комп’ютерних кабінетах стало можливим проведення уроків інших навчальних дисциплін.    

З метою поглиблення знань учнів з загальноосвітніх предметів, розвитку їх інтелектуальних здібностей та обдарованості використані можливості варіативної частини навчальної програми, а саме: інформатики, Львовознавства, основ християнської етики,  хореографії, сімейні цінності,  комп’ютерне діловодство, логіки в 1-4 класах, а також проводились факультативні заняття з різних предметів (за заявами дітей) в кількості 35 тижневих  годин.   

За результатами навчання минулий навчальний рік був в цілому успішним (всі учні за рішенням педради переведені у наступні класи, або випущені зі школи)ю. З 918 учнів на кінець навчального року: 77 закінчили з високим рівнем знань (за мінусом 1-2 класів) на відмінно – це 9,5 % дітей  (за мінусом 1-2 класів), та 57% учнів з достатнім рівнем знань.

У випускних класах одержали: свідоцтва з відзнакою у 9-х класах – 10 учнів, в 11-х класах нагороджених  „золотою медаллю”  3 учня.   

Відповідно до навчального плану роботи школи за рахунок варіативної складової навчального плану було організовано факультативні заняття з математики; організовано роботу гуртків, до участі в яких залучено здібних школярів. На заняттях учні поглиблено опрацьовували навчальний матеріал з предметів, розв’язували олімпіадні завдання, розвивали творчі здібності.

         У 2016-2017 н.р. учні школи брали участь у І-ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, Міжнародному конкурсі з української мови імені П.Яцика, Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру – 2016», Всеукраїнських конкурсах з біології «Колосок-2016», «Бобер».

         Учні зайняли  11 призових місць з таких предметів:

 Предмет

ПІП

учня

Місце

Клас

Вчитель, який

готував учня

до олімпіади

Фізика

Мазур Олена

Рожко Павло

III

III

9

7

Гой Н.П.

Гой Н.П.

Математика

Рожко Павло

Гонцовська Ірина

II

II

7

6

Коваль Л.Ф.

Коваль Л.Ф.

Англійська мова

Мартин Анастасія

Кубинець Софія

II

III

11

9

Васюта У.Я.

Кіт В.М.

Християнська етика

Біганський Ростислав

III

8

Коваль О.Ю.

Українська мова

Потоцька Юлія

III

10

Петрунів В.Б.

Трудове навчання

Близнак Роман

Гриньків Соломія

Ястремська Роксоляна

I

III

I

9

9

11

Вострих Ю.В.

Кудлик М.Р.

Кудлик М.Р.

Результати    мовно-літературного   конкурсу   учнівської    молоді   ім. Т.Шевченка такі:

ПІП

учня

Місце

Клас

Вчитель, який

готував учня

Гонцовська Ірина

Потоцька Юлія

Чумак Олександра

III

II

III

6

10

8

Петрунів В.Б.

Петрунів В.Б

Петрунів В.Б

Результати    конкурсу   з української мови ім. П.Яцика такі:

ПІП

учня

Місце

Клас

Вчитель, який

готував учня

Потоцька Юлія

Рокита Софія

I

II

10

5

Петрунів В.Б.

Семенюк Н.М.

Велику увагу педагогічний колектив школи приділяв підвищенню результативності уроку, забезпеченню усвідомлення учнями необхідності отримання знань,  системності знань учнів, виробленню на заняттях практичних і пізнавальних умінь, здійсненню самостійної роботи та організації виконання домашніх завдань, здатності до самоорганізації, саморозвитку, застосуванню прийомів, що сприяють підвищенню навчальних досягнень школярів, розвитку обдарованості учнів.

 

Організація виховної роботи.

 

         Виховна робота в школі здійснюється згідно Конституції України, законів України «Про освіту», «Про попередження насильства у сім’ї» Національної програми правової освіти Конвенції ООН «Про права дитини» та наказів МОН України, а також указу президента № 150/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки».

Завдання сучасної школи – це формування творчої соціально-активної всебічно розвиненої особистості. Воно вимагає від педагогів нових підходів до організації виховної роботи у навчальному закладі.

         У середовищі вчитель-учень має панувати педагогіка співпраці. Джерелом дисципліни є не вчитель, яким би не був  його авторитет, а праця (така „співпраця” працею тримається, до праці кличе, працею нагороджується). На дитині зосереджується професійна увага педагога, він намагається зробити свої дії зрозумілими і прийнятними для кожного.

         Реалізація такої концепції виховання дасть очікувані й заплановані результати за умови набуття і систематизації педагогом ґрунтовних науково-методичних знань. Слід зауважити, що з цією метою у школі працює методичне об’єднання класних керівників, яке очолює Тарнавська О.В. Вчителі систематично збираються на засідання МО, працюють згідно плану роботи МО.

Значну увагу школа приділяє патріотичному вихованню. З цією метою проводились виховні години, бесіди, екскурсії. Слід відзначити виховні  години присвячені до Дня Захисника України та пам’яті Небесної Сотні, Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, загальношкільна лінійка до Дня Соборності України.

         Вчителями початкових класів розроблено національно-патріотичну програму виховання учнів 1-4 класів «Українець ти і я, край звитяг – земля моя». Метою програми є прагнення вчителів ознайомити першокласників з цікавим шкільним життям, поглибити знання другокласників про рідне місто Львів, утвердити в пам’яті третьокласників думку,    що неповторна краса природи і талановиті люди рідної землі – це скарб нашої нації, а у четвертокласників виховувати гордість за приналежність до народу, який споконвіку є волелюбним, гостинним і духовно багатим.

         Плани виховної роботи на 2016-2017н.р. класні керівники початкової школи складали на основі плану роботи школи та національно-патріотичної програми виховання учнів. Впродовж навчального року діяльність педагогів школи I ступеня була спрямована на формування в учнів моральної самосвідомості, виховання патріотизму, культури поведінки, відповідальності кожної дитини за свою поведінку та вчинки.

         Вчителі 1-4 класів активно працювали над реалізацією завдань програми у вихованні учнів. У рамках виконання цієї програми діти ознайомилися з поняттями сім’я і родина, з історією рідної школи, вулиці, міста, з символами України, різноманітністю регіонів держави та славною історією і багатою природою рідного краю.

         До найяскравіших виховних заходів цього навчального року варто віднести такі: «Посвята в школярчата», Свято Миколая, «Прощання з Буквариком»;  «Осінній ярмарок», «Вертеп», Свято казки, Свято матері; осінній ярмарок «Дари золотої осені»; святковий ранок «Веселкова моя мова»;

святковий ранок «На шлях я вийшла ранньою весною»; свято «Прощавай, початкова школо».

         Про музичний супровід всіх святкових ранків постійно дбала вч. музики Пач М.Я., а вч. хореографії Мартин Т.Б. допомагала урізноманітнювати програму свят підготовкою з учнями танцювальних номерів.

         Доброю традицією вчителів 1-4 класів стало проведення декади початкової школи. Розпочалася цьогоріч декада міським семінаром-презентацією міжнародного проекту «Малий європейчик – це я і ти» для голів методоб’єднань вчителів початкових класів шкіл м. Львова. Метою даного проекту є вивчення культурного надбання європейських держав у контексті  вивчення культури власної держави та виховання в учнів патріотичних почуттів.

          Під час декади були проведені такі заходи: конкурси читців творів Лесі Українки і Т.Г.Шевченка; конкурси «Маленька господинька», «Міс Каліграфія», «Містер Читайлик»,»Найграмотніший учень», «Шукаємо таланти»; фотомонтаж «Родинне дерево», вікторина «Люби і знай свій рідний край»; конкурс для дівчаток «Мамина помічниця» та виставка дитячих малюнків до творів Лесі Українки і Тараса Шевченка (детальніше див. наказ №66 від 10.03.2017р.). Підсумком декади був круглий стіл, під час якого вчителі обговорили проведені заходи та висловили свої думки щодо доцільності проведення їх у майбутньому.

          Для учнів 1-4 класів у 2016-2017 навчальному році було проведено такі екскурсії як у Золочівський замок, Парк «Горіховий гай», Дельфінарій,  Наукову бібліотеку ім.М.Драгоманова, Зоопарк «Лімпопо» с.Меденичі, Заповідник «Козацькі могили», Стрийський парк, Аптеку-музей, Музей зброї «Арсенал», Екскурсія на хлібозавод.

         Надзвичайно захоплюючою для  учнів була робота над створенням проектів:

     «Історія моєї вулиці», «Чим здивував мене Львів» - 2-Б кл.

     «Іван Франко і наше місто», «Ми-волонтери»(допомога воїнам АТО),

     «Перелітні та осілі птахи», «Рослини Червоної книги України», «Тварини

      Червоної книги України»- 2-Г кл.

     «Головні міста Галичини»-3-А,Б,В класи

      «Видатні люди України»-3-Акл.

     «Життя  і творчість Т. Шевченка», «Видатні  українці»-4-А кл.

     «Державні та народні символи України»-4-Б,В класи

     «Видатні українці сучасності»-4-Бкл.

         Цікавими для дітей були конкурси малюнків «Вуличками рідного міста» та «Моя сім’я», виготовлення вітальних листівок до Великодня воїнам АТО, робота в різдвяній майстерні з виготовлення новорічних прикрас.

На виконання наказу управління освіти ДГП ЛМР від 06.10.2016р. № 395р «Щодо заходів з відзначення Дня захисника України», з метою національно-патріотичного виховання молоді та вшанування Захисника України, у школі з 10.10.2016р. по 13.10.2016р. пройшли Дні Захисника України відповідно до затвердженого плану:

Всі заходи пройшли на належному рівні, переможців було нагороджено подяками і грамотами на загальношкільній лінійці.

Згідно плану роботи школи з 31.10.2016 р. по 30.11.2016 р. у школі проходив місячник суспільних наук.

Протягом місяця відбулася низка заходів історичного спрямування для учнів 5-11 класів.

Бібліотекарі школи Дробот Л. та Костик В. організували огляд історичної літератури «Стежками Кліо», яка рекомендована для позакласного читання.

Вчителем Тарнавською О.В. було організовано круглий стіл «Грушевський і Львів» для учнів 8-х класів.

Також для учнів 7 класів 15.11.2016р. проведено віртуальну екскурсію визначними пам’ятками середньовічної культури України.  Учні глибше ознайомилися з архітектурними пам’ятками рідного краю та занурилися у сиву давнину під керівництвом Бордовської Е.В.

09.11.2016р. вчителем Тарнавською О.В. було проведено віртуальну подорож музеєм М.Грушевського для учнів 8-х класів.

Впродовж місяця було проведено виставки присвячені ЗУНР, Пам’яті жертв Голодомору, Революції Гідності; виставку малюнків «Історія очима дітей».   

Вчителями Коваль О.Ю. та Тарнавською О.В. 23.11.2016р. підготовлено загальношкільну лінійку, присвячену Дню Гідності та Свободи «Вони боролись за майбутнє України». Учні 5-11 класів провели історичний екскурс від минулого до сьогодення, віддали шану героям які боролись за свободу і незалежність України.

У листопаді 2016р. всі учні школи взяли участь у заходах на вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. Вчитель Петрунів В.Б. та учні 10-А класу підготували  загальношкільний захід  «Голодомор 1932-1933рр. Пам’ятаємо», організовано виставку пам’яті, проведено акцію «Незабудка» .

         Відповідно до наказу від 04.11.2016р. № 353 «Про проведення у школі Днів української словесності» у період з 07 по 11 листопада 2016 року у школі проводився Тиждень української словесності.

Основною метою проведення Тижня української словесності – донести до учнів красу і багатство української морви, формувати відчуття краси рідної мови, виховувати почуття любові до українського слова.

Впродовж Тижня учні 5-11 класів випускали рекламні плакати, колажі «Говори українською». Учні 7-х класів разом з вчителем Ілейко О.С. презентували   літературно-музичну композицію «Франкове слово – душа жива».

Учителями української мови та літератури були підготовлені інформаційні п’ятихвилинки про життя печерського святого Нестора Літописця, мовознавча вікторина «Знаки-чарівники», літературні читання «О слово рідне, орле скутий», літературно-музична вікторина   «Українські народні пісні. Символи у піснях», інтелектуальна гра «Із витоків української писемності», урок-бесіда «Як много важить слово», мовний конкурс «Цікаве мовознавство», вікторина «Подорож океаном рідної мови», ТВГ «Мова і писемність у цікавих фактах», проведено перший етап конкурсу знавців рідної мови ім.. П.Яцика.

Учні 5-В класу (кл. кер. Жмур І.І.)  підготували усний журнал «Передаймо на скарб рідну мову». П’ятикласники наголошували, що   мова – це не тільки дорога спадщина, яка об’єднує в собі народну мудрість, це наша гордість, бо все, що створене нею, увійшло в скарбницю загальнолюдської культури».

Робота з профілактики та попередження правопорушень серед учнівської молоді у СЗШ № 36 проводиться відповідно до плану роботи школи на 2016/2017 н.р. У школі працює  Рада  профілактики  правопорушень, яка  створена  наказом  № 216 від 31.08.2016 року „Про поновлення роботи Ради профілактики правопорушень” згідно якого затверджено:

            - Склад ШРПП в кількості 8 чоловік (адміністрація школи, психолог, соціальний педагог, класні керівники, голова батьківської ради, представник учнівського парламенту); представник районної служби у справах дітей;

- План роботи ШРПП на 2016/2017 н.р.;

- Заходи з правового виховання та профілактики правопорушень із злочинності, запобігання бездоглядності і жебрацтва серед неповнолітніх,  їх  соціальної  реабілітації в суспільстві   на  2016/2017 н.р.

Засідання ШРПП відбувається згідно затвердженого графіка. Станом на 10 грудня проведено 2 засідання на яких розглядалися питання плану роботи ШРПП, випадки невідвідування учнями школи, девіантна поведінка учнів, про що свідчать відповідні протоколи. На обліку в „групі ризику” перебуває 1 учень (за пропуски уроків без поважних причин та некеровану, девіантну поведінку). З учнями класні керівники проводять профілактичну роботу, тримають постійний зв’язок з батьками. Ведуть щоденники спостереження за підлітками.

У школі проводиться достатня кількість заходів з профілактики правопорушень (згідно плану заходів по правовому вихованню) та двічі на рік тижні правових знань.

Згідно плану роботи школи з 05.12.2016 р. по 09.12.2016 р. у школі проходив Тиждень правових знань та соціально-психологічного супроводу. При складанні плану було враховано вікові особливості учнів.

Протягом Тижня класні керівники на виховних годинах (згідно графіку проведення виховних годин) ознайомили учнів з елементами правової культури, розповіли про правову поведінку, правила поведінки у школі.

Для учнів 10-х класів вчитель правознавства провела «Інформаційний  бюлетень» щодо питання  «Подолання корупції в судовій системі України», ознайомила учнів з основами кримінально-судової системи.  

З 05.12.2016р. по 09.12.2016р. у школі пройшов Всеукраїнський Тиждень права.

Протягом Тижня класні керівники на виховних годинах (згідно графіку проведення виховних годин) ознайомили учнів з елементами правової культури, розповіли про правову поведінку, правила поведінки у школі.

Для учнів 7-8 класів шкільний психолог провела лекцію-презентацію «Профілактика деліквентної поведінки».  Учні з великим інтересом взяли участь у тренінгу, який дав можливість їм замислитись над власною поведінкою. 

Для учнів 9-10 класів соціально-психологічною службою школи було проведено заняття по профілактиці шкідливих узалежнень молоді «Розум проти залежності». Старшокласникам у цікавій та змістовній бесіді було надано інформацію про шкідливість тютюнопаління, алкоголю, наркотиків.

25-26 квітня у школі пройшов батьківський лекторій на тему «Виховне середовище: плюси і мінуси».

У березні місяці відбулася лекція для дівчаток 6-х класів на тему «Гігієна дівчинки» за участю лікаря-тарапевта.

У березні-квітні учні школи мали змогу брати участь в уроках духовної зрілості при церкві Ольги і Володимира. 

Класні керівники і психологи школи провели профілактичні бесіди суїцидальної поведінки учнів, з метою інформування щодо негативних наслідків користування забороненими Інтернет ресурсами.

Психологом школи Слєпченко Н.І. організовані заняття в „Школі психолого-естетичного виховання і здоров’я” призначені для учнів 1-11 класів. Метою занять є профілактика розладів емоційно-вольової сфери та шкідливих звичок (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії та ін.). На заняттях учні навчаються позитивно мислити, розуміти себе і оточуючих людей, володіти собою, управляти своїми почуттями, відповідати за свої вчинки, приймати тверді рішення у життєво важних питаннях, розпізнавати небезпечні моменти у житті, які здатні внести розлад у фізичну та емоційну сфери життєдіяльності.

Психолог створила базу даних щодо дітей та сімей, які потребують її уваги. Проводить консультування, діагностику, дає рекомендації дітям і батькам. Відвідує дітей вдома, вивчає ситуацію в сім’ях.

            Також провела ряд групових занять для учнів 6 класів, 11 класів.

Щодо пропагування здорового способу життя та запобігання шкідливого впливу споживання алкогольних напоїв, тютюнових виробів,  наркоманії серед школярів у школі розроблені заходи на 2016-2017 рік щодо профілактики цих узалежнень.

Соціально-психологічної службою  школи проведено анкетування щодо споживання алкогольних напоїв і тютюнових виробів серед школярів.

Також ними розроблені тренінгові заняття для учнів 5-6 класів «Розум проти залежності», де всі учні обговорили проблеми шкідливих узалежнень молоді і спробували спільно скласти модель поведінки.

На планових батьківських зборах вчителі проінформували батьків про „Здоровий спосіб життя та запобігання шкідливого впливу споживання алкогольних напоїв і тютюнових виробів серед школярів”.

З метою зміцнення здоров’я учнів, формування здорового способу життя молоді, профілактики негативних проявів в учнівському середовищі і пропаганди відповідального ставлення до свого здоров’я у школі розроблено заходи на виконання Програми „Здоров’я школяра”, згідно якої школа працює вже п’ятий  рік.

            На базі шкільного спортзалу учні займаються на уроках фізкультури, а також працюють спортивні секції: санний спорт (ФСГ „Колос”), карате (ГОСК „Арей”), техквандо (ГОФ „Техквандо” ВТ м. Львів).

            Учні з задоволенням займаються спортом і демонструють високі досягнення.

            З метою підвищення функціонального стану опірно-рухового апарату, та покращення емоційно-психологічного стану учнів у школі працюють: Зразковий ансамбль сучасного танцю „Оазис”, ансамбль бального танцю „Рондо”.

            Щодо запобігання жорстокому поводженню серед неповнолітніх впродовж семестру приділялася увага педколективу, батьківської громадськості, учнівської громади.

Управлінням патрульної поліції м.Львова було проведено для учнів 8-х класів урок «Відповідальність підлітків за порушення закону», а для 6-х класів – «Школа і поліція».

15.12.2016р. академія пенітенціальної служби провела для учнів 8-9-10 класів бесіду «Закон і відповідальність».

 Заходи щодо запобігання СНІДу. Систематично класними керівниками, вчителем ОБЖД, медпрацівниками проводиться санітарно-освітня робота з учнями та їх батьками з питань раціонального харчування та режиму дня, профілактики найбільш поширених захворювань, в тому числі СНІДу, запобігання травматизму та шкідливих звичок, формування навиків здорового способу життя.

Психологами школи Слєпченко Н.І. та Муцин У. організовані заняття в „Школі психолого-естетичного виховання і здоров’я” призначені для учнів 1-11 класів. Метою занять є профілактика розладів емоційно-вольової сфери та шкідливих звичок (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, та СНІДу та ін.). На заняттях учні навчаються позитивно мислити, розуміти себе і оточуючих людей, володіти собою, управляти своїми почуттями, відповідати за свої вчинки, приймати тверді рішення у життєво важних питаннях, розпізнавати небезпечні моменти у житті, які здатні внести розлад у фізичну та емоційну сфери життєдіяльності.

Психолог створила базу даних щодо дітей та сімей, які потребують її уваги. Проводить консультування, діагностику, дає рекомендації дітям і батькам. Відвідує дітей вдома, вивчає ситуацію в сім’ях.

З метою популяризації спорту серед школярів, навиків здорового способу життя, виховання уважного ставлення до свого здоров’я у школі пройшов Тиждень фізичної культури з 12.09.2016 р. по 16.09.2016 р.

            Вчителі фізичної культури розробили відповідний план проведення Тижня, де було враховано вікові особливості учнів, фізичні навантаження, час проведення.

            12.09.2016р. на ранковій загальношкільній лінійці було урочисто відкрито Олімпійський Тиждень у школі. Пройшла зустріч з видатним спортсменом, випускником школи № 36, учасником молодіжної олімпіади 2016 з санного спорту Стахівим Ігорем. 

            Згідно плану роботи школи, з метою розширення знань школярів про країни світу, про європейські мови та видатні історичні постаті з 27.02.2017р. по 03.03.2017р. у школі пройшов Тиждень іноземних мов.

            Протягом тижня були проведені відкриті уроки:

            01.03.2017р. – німецька мова «Ми маємо гостей» (кл. 6А, вч. Тимчук О.М.).

            Серед учнів 9-11 класів був проведений конкурс проектних робіт «Китай – минуле та сьогодення».

            Переможці конкурсу – Кубинець С. (9-А – I м.), Сало Т. (9-Б – I м.).

            А серед учнів 5-7 класів на тему «Пори року» (відповідальні Кулик Г.С., Губанова Е.П., Бурбела І.Ф.).

            Кафедра іноземної мови взяла участь у підготовці і проведенні міського семінару-презентації «Малий європейчик – це я і ти».

У лютому місяці вчителями Тарнавською О.В. та Коваль О.Ю. проведено загальношкільну лінійку на вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні 20.02.2017р. 5-11 кл. о 830 год.  

Також учні нашої школи стали переможцями міського дитячого творчого конкурсу «Українська армія очима дітей», зокрема у номінації «Малюнок»  і посіли: I місце - учениця 6-А класу Пач Ярина та II місце – учениця 7-Б класу Політовська Ірина.

Згідно плану роботи школи з 7 по 14 березня 2017 року у школі відбулися дні вшанування славетного сина українського народу Т.Шевченка.

Протягом тижня у бібліотеці школи вчителі української мови та літератури репрезентували увазі школярів книжково-ілюстративний куточок «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття».

Також у школі пройшла виставка творчих робіт учнів 1-4 класів «Встала весна. Сонну землю розбудила», виставка стіннівок учнів 5-11 класів, присвячена життю та творчості Кобзаря, а також конкурс малюнків «Творчість Т.Г.Шевченка очима дітей», які організували вчитель образотворчого мистецтва Політовська Н.Я. та м/о вчителів української мови та літератури.

Учитель Петрунів В.Б. провела конкурс читців поезії Т.Шевченка «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине» серед учнів 5-11 класів. Кращими були: 

Потоцька Ю. (10-А кл., вч. Петрунів В.Б.) - 1 місце, Мазур Ю. (7-А кл., вч.Ілейко О.С.) - 2 місце, Кубинець С., Заплатинська В. (9-А кл., вч. Жмур І.І) - 3 місце.

07 березня вчитель Бабеляк З.М. провела усний журнал “Народився, щоб осяяти Вкраїну”. Підготовка учнів 7-Б класу до цього заходу пройшла грунтовно, адже були висвітлені різні питання з життя і творчого шляху поета.

Заключним акордом Шевченківських днів стала літературно-музична композиція “Століттям сонце не згасити, бо зветься сонце це - Тарас”. Підготувала це свято вчитель української мови та літератури Семенюк Н.М. разом з учнями 9-В класу. Музичний супровід здійснила вчитель музики Пач М.Я. Свято було проведене 14 березня в приміщенні актового залу школи. Учні читали вірші Тараса Шевченка і про Шевченка, співали пісні на слова поета і патріотичні пісні. Виконання “Заповіту” в сучасному стилі стало “родзинкою” цьогорічного свята.

Випуск шкільної газети “Чугайстрик” (відповідальна Петрунів В.Б.) засвідчив, що всі учні школи були причетні до вшанування 203-річниці від дня народження Т.Г.Шевченка.

Основною метою проведення Тижня природничих наук – виховання бережливого ставлення до навколишнього середовища та прагнення вести здоровий спосіб життя; вивчення нових форм і методів роботи з дітьми, розвиток творчості учнів, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, підвищення професійного рівня та інтелектуального розвитку учнів та залучення школярів до позакласної роботи з біології, хімії, фізики, географії, екології, астрономії, природознавства.

Учитель біології та хімії Германович О. Б. розробила план проведення тижня, спланувала позакласні заходи.

З метою вироблення зацікавленості природничими науками та залучення учнів до опрацювання додаткової літератури вчителі Сидоряк О. М., Бараннік В. В., Гой Н. П., Стрільців Ю. Є., Зелізняк Г. Я. оголосили конкурс на кращі стінгазети. Кращими були газети Каштелян Юлії, Германович Роксолани, Панфілової Юлії.

Для розвитку логічного мислення і актуалізації знань з предмета під час Тижня природничих наук вчитель Германович О. Б. провела вікторину «Знавці періодичної системи» між учнями 8-х класів. Учні були нагороджені грамотами і високими оцінками. I місце – Одрехівська Анастасія (8 – В клас), II місце –  Дубневич Тарас (8 – А клас), III місце –  Адамів Ростислав (8 – Б клас). Також вчитель Германович О.Б. провела КВК з біології «Природа і людина». I місце посіла команда «Біологи» (8 – В клас), II місце – «Інфузорії» (8 – Б клас),  III місце – «Ягуари» (8 – А  клас). 

Для кращої поінформованості учнів про вітаміни, їх значення та корисні властивості для здоров’я, учні 6 – В класу провели усний журнал «Тваринки про вітамінки» для 1 – 6 класів.

Вчителем Шевчук М. М. для учнів 5 – В класу було проведено бесіду «Зелене диво нашої планети» для кращого інформування про живі організми.

З метою поширення інформації про Землю, збереження навколишнього середовища вчитель Бараннік В. В. провів для учнів 7-х класів бесіду «Земля – наш спільний дім». Також для залучення до позакласної роботи з географії Бараннік В. В. провів конкурс на кращий кросворд з географії. Перемогу здобули учні 7 – Б класу.

Вчитель географії Кубинець Н. Я. провела для учнів 6-х класів інформативну годину «Місце географії в системі наук». Учні зрозуміли, для чого потрібні знання географії в житті людини, і як ці знання застосовувати в повсякденному житті. Також вчитель Кубинець Н. Я. провела географічний конкурс «Як я знаю географічну карту». Перемогу отримала команда 8 – Б класу.

Вчитель Гой Н. П. для учнів 9-х, 11-х класів провела семінар «Вплив енергетичного поля на живі організми».  

З метою застосування знань з фізики в повсякденному житті вчитель фізики Гой Н. П. організувала у 7-х, 8-х класах конкурс проектних робіт з фізики. Учні презентували свої роботи. Переможці: Харабара Юрій, Королик Юлія, Монастирська Олена, Збирко Анастасія, Плотиця Софія.

У квітні місяці згідно плану роботи школи,  з метою вшанування пам’яті постраждалих від Чорнобильської катастрофи та учасників ліквідації наслідків аварії заходи до вшанування пам’яті Чорнобильської катастрофи.

При підготовці Тижня і плануванні заходів щодо підвищення безпеки дітей на вулицях і дорогах було враховано вікові та психофізіологічні особливості учнів.

У 6-7 класах впродовж Тижня відпрацьовували практичні навички з безпеки дорожнього руху.

У 5-6 класах вчитель основ здоров’я Г.Зелізняк організувала перегляд фільму про правила переходу вулиць та ДТП, а для учнів 5-х класів провела навчання щодо переходу вулиць та доріг регульованого та нерегульованого перехресть.

У всіх класах вчителі провели інструктажі переходу доріг та небезпечних ділянок прилеглих до території школи, а саме: трамвайна колія, міст, дорога на ринок «Провесінь», кільцева дорога під мостом.

У 7-В класі вчителем організована виховна година по правилах дорожнього руху «Пам’ятай, знай, умій».

Загін юних інспекторів руху 19 квітня провів виступи для учнів 1-6 класів на тему «Вивчаємо знаки дорожнього руху». Учні в цікавій ігровій формі розповіли дітям про дорожні знаки.

Серед учнів 5-х класів було проведено конкурс малюнків  на тему «Молоде покоління – за безпеку дорожнього руху». Найактивнішими учасниками були учні 5-А класу (кл. кер. Тарнавська О.В.).

            Шкільний бібліотекар оформила тематичну полицю „Пам’ятай, знай, умій!” (профілактика дорожньо-транспортного травматизму).

            Команда учнів нашої школи під керівництвом Баранніка В. посіла II місце у районних змаганнях зі спортивного орієнтування (квітень 2017р.).

Вже традиційним у школі став випуск шкільної газети «Чугайстрик». Кожної чверті учні під керівництвом вчителя української мови Петрунів В.Б. готували черговий випуск, де розповідали про важливі події шкільного життя та України. У цьому році редакційна колегія газети була відмічена грамотою за активну роботу.

            У 2016-2017н. р. школа продовжила співпрацю з польськими закладами освіти в плані реалізації міжнародного проекту «Малий європейчик – то я і ти». У лютому місяці у школі пройшов міський семінар, де ми презентували проект «Малий європейчик – то я і ти». Всі присутні вчителі, заступники директорів шкіл ознайомилися з системою роботи школи щодо реалізації міжнародного проекту. Мали нагоду переглянути виставку проектних робіт і доробків учнів.  

            Зі школою «Асперн» Відень, Австрія плануємо продовжити співпрацю на рівні культурних обмінів.

            На базі школи працюють спортивні секції: санний спорт (ФСГ „Колос”), карате (ГОСК „Арей”), техквандо (ГОФ „Техквандо” ВТ м. Львів), військово-патріотичний гурток «Влучний стрілець» (кер. Рябовол А.).

            Учні з задоволенням займаються спортом і демонструють високі досягнення.

З метою підвищення функціонального стану опірно-рухового апарату, та покращення емоційно-психологічного стану учнів у школі працюють: зразковий ансамбль сучасного танцю „Оазис”, ансамбль бального танцю „Рондо”. Керівники Полюга Ю.Б. та Дудяк Н.С. систематично проводять заняття, беруть участь у міських республіканських фестивалях. Слід відмітити також активну участь наших учнів у „Акції милосердя”, що пройшла у грудні місяці. Ансамбль „Оазис” (кер. Полюга Ю.Б.) із благочинною місією відвідав інтернати, сиротинці і дали можливість дітям отримати подарунок від Святого Миколая, повірити у казку.

На базі школи працює вокальний гурток  «Первоцвіт» кер. Пач М.Я., який професійно працює, є учасником всіх шкільних заходів. 

З 2015 року у школі працює два театри: театр «Шарж-Арка» кер. Павлишин У.С. та ляльковий театр «Калейдоскоп» кер. Білецька С.М. Театр «Шарж-Арка» у травні місяці брав участь у міському фестивалі театральних колективів ім.. Л.Курбаса. Фахове журі високо оцінило роботу шкільного театру і нагородило учасників дипломами і цінними подарунками.   

Продовжує роботу шаховий гурток «Білий слон» під керівництвом Рябовола А.А. Діти з великим задоволенням відвідують заняття, беруть участь у шкільних і районних змаганнях.  

За підсумками рейтингової оцінки роботи кл. колективів визначені переможцями і нагороджені грамотами:

            1 місце – Германович О.Б.(6-В кл.);

            2 місце – Коваль О.Ю. (8-В кл.), Вовк Т.В. (6-А кл.), Петрунів В.Б. (10-А кл.).;

            3 місце – Тарнавська О.В. (5-А), Семенюк Н.М. (9-В).

            Нагороджені грамотами за високі результати рейтингової оцінки роботи класних колективів 5-Б (кл. кер. Кравчук О.П.), 5-В (кл. кер. Жмур І.І.), 7-Б (кл. кер. Говда Л.В.), 8-Б (кл. кер. Кубинець Н.Я.). 

Поряд з цим класним керівникам та керівникам гуртків слід звернути увагу на:

- дотримання плану виховної роботи, своєчасно робити записи у журналах.

-  при написанні планів виховної роботи урізноманітнити форми і методи виховної роботи, враховуючи вікові особливості учнів.

- рекомендувати у своїй роботі керуватись державними та нормативними документами з питань виховної роботи, методичними розробками і т.д.

- систематично готувати дітей до сприйняття загальноосвітніх заходів, проводити інструктаж з правил поведінки і брати особисто участь у загальношкільних заходах згідно плану роботи школи.

- при плануванні і проведенні заходів керуватись не їх кількістю, а якістю.

Робота з кадрами.

 

«Школа буде успішною, якщо до неї прийде успішний вчитель. Успішний вчитель – вирішить питання якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми. Людина-лідер, яка може вести за собою, любить свій предмет і фахово його викладає». Батьки.

Діти хочуть сьогодні сучасних, креативних учителів, які розуміють їх в першу чергу». Директор.

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи, професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників,  творчих груп, проведення методичних тижнів, декад;

- створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів; підвищення рівня профілактично-консультативної роботи  серед учнівського колектив, батьківської громади;

- залучення органів учнівського самоврядування до вирішення питань організації навчально-виховного процесу;

- підвищення рівня фахової майстерності педагогічних працівників шляхом впровадження у навчальний процес інноваційних технологій.

         Методична робота в школі здійснювалась з метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення фахового рівня вчителів школи, їх готовності до інноваційної діяльності.

         Для забезпечення колективного керівництва методичної роботи була створена методична рада,  до складу якої ввійшли: директор, заступники з НВР, керівники шкільних методичних об’єднань,  творчих груп учителів, психолог, які надавали практичну допомогу вчителям, брали участь у підготовці до педагогічних рад; сприяли розвитку творчих здібностей учителів, формуючи в них зацікавленість в дослідницькій діяльності.

         Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання: 

- теоретичне осмислення педагогічної ідеї та ознайомлення із наявним передовим досвідом для реалізації проекту "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості" . Створення творчої групи. Розробка практичних рекомендацій, вироблення психологічної установки на використання педагогічної ідеї.

 - формування особистісно-зорієнтованої структури методичної роботи з конкретними завданнями діяльності.

 - зміст навчального плану школи, вимоги Державного стандарту освіти  програмне й навчально-методичне забезпечення виконання  навчального плану школи.

 -  робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів-предметників про персональну науково-дослідницьку діяльність учнів.

формування особистості; педагогічне управління самоорганізацією особистості учня.

Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету. В кабінеті зібрані матеріали творчих знахідок  ШМО, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, науково-практичних конференцій, фахові журнали, газети, картотека методичної літератури, матеріали для роботи над проблемою школи, зібраний інформаційний каталог передового педагогічного досвіду вчителів школи, продовжуємо роботу щодо створення відеотеки уроків та виховних заходів з теми «Креативна освіта – життєва стратегія «Школи розвитку» тощо.

     Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками:

 -   забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики (з цією метою забезпечено доступ до світової мережі Інтернет, створено картотеку науково-методичної літератури, банк даних про вітчизняні та зарубіжні особистісно орієнтовані педагогічні технології);

 - стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;

 -   накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;

 -   створення сприятливих умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань ШМК та методичної ради школи;

 -  забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів,інструкціями, рекомендаціями тощо.

         Методичний кабінет забезпечував науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів. На базі кабінету було організовано роботу шкільної атестаційної комісії. Вивчалися такі питання: адаптація учнів 5-х класів, «Робота шкільних методичних об’єднань, творчих груп учителів-предметників, ШМО класних керівників», «Організація роботи з дітьми потребуючих категорій». За результатами вивчення узагальнені матеріали, розроблені рекомендації щодо усунення виявлених недоліків. Працював психолого-педагогічний семінар, на якому обговорено питання «Стратегії подолання труднощів учнями і вчителям (за результатами анкетуванн)» .

         Протягом 2016-2017 н.р. у школі було проведено  педагогічну раду на тему «Створення освітнього середовища, що сприяє самореалізації кожного учня». семінари:

Круглий стіл: «Методи інноваційного навчання для молодих учителів».

«Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок» - (засідання творчої групи вчителів школи на рівні міста).

«Удосконалення фахової майстерності педагога та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів», підготовка до атестації.

Узагальнено ППД вчителя зарубіжної літератури Сироїшко Л.І. «Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури».

Розроблено методичні рекомендації для вчителів, що атестуються «Система роботи вчителя – основа творчої педагогічної діяльності».

Всі заходи проведені на належному науково-теоретичному, методичному рівні. Вчителі Коваль О.Ю., Ющишин О.В., Кіт В.М., Гой Н.П. провели серйозну підготовку, підготували змістовні виступи.

         Один із напрямків роботи методичного кабінету - створення картотеки, узагальнення та презентація матеріалів з досвіду роботи вчителів школи.

         Протягом року у методичному кабінеті школи продовжувалася робота щодо поповнення анотованого каталога узагальнених матеріалів з досвіду роботи вчителів школи, систематизувалися тематичні папки з різних напрямків роботи.

З боку методичного кабінету надавалася допомога вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів.

Основними напрямами в роботі над науково-методичною проблемою були:

впровадження в практику державного стандарту освіти відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», передових ідей освітньої реформи та Національної доктрини розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті, концепції профільного навчання;

наукові дослідження в галузі освіти, впровадження ідей гуманізації, демократизації та особистісного підходу в практичну діяльність школи;

підтримка науково-дослідницької роботи вчителів школи, інноваційних та інформаційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів;

науково-методичне забезпечення освітньо-кваліфікаційних рівнів педагогічних працівників школи, а також основного питання «Удосконалення навчально-виховного процесу в умовах реформування освіти».

З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працювали методичні структури:

- Методична рада (кер. Кравчина);

- МО учителів математики, інформатики та фізики (кер. Жукова Н.М.);

- МО учителів біології, хімії (кер. Германович О.Б.);

- МО класних керівників (кер. Тарнавська О.В.);

- Психолого-педагогічний семінар (кер. Слєпченко Н.І.);

- МО вчителів укр. мови та літератури (кер. Семенюк Н.М.);

- МО вчителів іноземної мови (кер. Кіт В.М.);

- МО вчителів історії, географії (кер. Коваль О.Ю.);

- МО вчителів фізичного виховання та «Захист Вітчизни» (кер. Говда Л.В.);

- Школа молодого вчителя (кер. Кравчина А.С.)

- художньо-естетичний цикл (кер. Кудлик М.Р.).

Впродовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу – систематичної аналітико-діагностичної діяльності. Проводились предметні декади і тематичні тижні, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.

         Усі засідання методичних об,єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

результати навчально-виховної роботи;

динаміку зростання (спаду) успішності учнів;

результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;

діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;

аналіз стану викладання предметів;

стан виконання навчальних планів і програм;

використання інноваційних технологій, їх ефективність;

апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;

стан позакласної роботи вчителів з предметів;

система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

аналіз роботи за рік та перспективне планування.

обговорення результатів моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів з математики і географії.

Члени МО протягом 2016-2017 н. р. працювали над реалізацією пріоритетних завдань, серед яких:

1) організація навчальної діяльності учнів у школі; підготовка та проведення олімпіад, конкурсів, участь у творчих проектах тощо.

2) створення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, підвищення рівня методичної роботи школи та ін.

До складу МО входить 7 вчителів: Кравчина А. С., Бордовська Е. В. , Сідун Н. В., Коваль О. Ю., Тарнавська О. В., Баранник В. В., Кубинець Н. Я. Системи роботи вчителів базуються на сучасних педагогічних технологіях, головна мета яких – зробити навчання творчим, особистісно зорієнтованим, сформувати в учнів стійкий інтерес до вивчення предмета. Педагоги працювали над формуванням життєвих та предметних компетенцій, розвитком творчих здібностей.

На засіданнях МО були розглянуті питання методики викладання, професійної компетентності і педагогічної майстерності вчителя, вивчення передового педагогічного досвіду.

Вчителі МО, підвищували свою професійну майстерність , брали участь  у міських заходах :

Семінар-практикум «Практичні аспекти формування краєзнавчих компетентностей восьмикласників на прикладі вивчення теми: «Географія рідного краю»).

Семінар – практикум «Шкільна географічна освіта як складова стратегії сталого розвитку»

Круглий стіл. «Особливості ЗНО з географії у 2017 р.»

Пленер «Стежками мого міста» за проектом «Люби і знай свій рідний край»

Семінар «Нові підходи у викладанні правознавства»

Навчальний семінар «Використання методичних можливостей підручника на уроках правознавства»

Круглий стіл «Голодомор в Україні, геноцид українського народу»

Круглий стіл «Львівська мозаїка – від архітектури до історії»

Навчальний семінар з реалізації арт-проекту «Те, про що важко сказати»

Круглий стіл «Краєзнавчі проекти в школі»

Семінар «Державний терор в історії України ХХ ст.: мета, механізми та наслідки. Передумови та причини зародження державного терору в ХХ ст.»

Круглий стіл «Вплив Реформації на історію України» (До 500-річчя Реформації)

Освітній проект «Львів: від легенд до історичних фактів»

Семінар  «Державний терор в історії України ХХ ст.: мета, механізми та наслідки. Передумови та причини зародження державного терору в ХХ ст.»

Навчальна екскурсія-квест «Серпантином львівських вулиць на прикладі вулиць Середмістя»

Екскурсія «Серпантином львівських вулиць»

Коваль О.Ю. була учасником другої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Комунікаційні стратегії сучасної школи».

Теоретико-практичний семінар для вчителів історії та правознавства «Використання технології «перевернутого класу» на уроках історії».

Науково-практичний он-лайн семінар "Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії"для вчителів історії та правознавства.

Он-лайн нарада для вчителів історії "Організація навчально-виховного процесу на уроках історії у    8-х та 10-х класах"

Одним із напрямків методичної роботи школи була організація занять з різними категоріями педагогічних працівників. Протягом року працювала школа молодого вчителя (керівник Кравчина А.С. – заступник директора з навчально-виховної роботи), завдання якої – надання необхідної допомоги молодим спеціалістам інформатики, англійської мови, німецької мови в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки, творчої активності молодих спеціалістів. Проведено семінар-практикум «Проектна технологія: суть, досвід, використання, перспективи, круглий стіл, де взяли участь Вовк Т., Васюта У., Запоточна В., Тимчук О.

Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, загальноміських і обласних семінарів, навчання на курсах післядипломної освіти, а також в Школі професійного розвитку вчителів Франківського району.

         6 педагогів школи пройшли курси підвищення кваліфікації за модульною системою, 9 педагогічних працівників – атестацію. З них: 5 – підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 – присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»;  2 – підтверджена кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»; 3 – підтвердили звання «старший учитель», 2 присвоєно звання «старший учитель», 1 – присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 2 – присвоєно розряд.

         Передовий педагогічний досвід вчителів був узагальнений в мультимедійних презентаціях.

Атестація педагогічних працівників школи у 2016-2017 н.р. проводилась відповідно до Закону України «Про освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.2010р. № 930 зі змінами, внесеними  наказом МОН молоді та спорту України від 20.12.2011р. № 1473, та МОН України від 08.08.2013р. № 1135 та планом заходів школи з її проведення.

План заходів щодо організації методичної роботи в школі протягом 2016-2017 навчального року був виконаний. Та все ж, не всі заплановані відкриті уроки та виховні заходи були проведені, формально поставилися керівники методичних підрозділів до проведення щорічного звіту «Уроки навчального року». Не повністю реалізовано план проведення предметних тижнів ШМО вчителів хімії, біології. Не запропоновано до затвердження чи рекомендації до використання жодної авторської програми, збірника тощо.

У 2017-2018 н.р. методичному кабінету необхідно сприяти організації науково-дослідницької роботи учнів; продовжувати роботу щодо впровадження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 9-х класів, вивчення та узагальнення ППД, розробці єдиних підходів щодо організації навчально-виховного процесу у 5 класах; активізувати роботу вчителів щодо спадкоємності учнів 4-х класів; надавати методичну допомогу педагогам з питання організації профільного навчання у школі ІІІ ступеня.

ШМО, творчим групам учителів-предметників необхідно чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми, працювати над підвищенням рівня якості знань учнів, підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з біології, інформатики, географії, іноземної мови, математики, активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах, продумувати науково-теоретичні питання для обговорення на засіданнях стосовно реалізації науково-методичних проблем, підготовки учнів до ЗНО.

Головам МО при плануванні роботи чітко визначати пріоритети, ставити конкретну мету і способи її досягнення. Заступникам директора з навчально-виховної роботи  А.Кравчині та М.Онишкевич продумати і організувати самоосвітню роботу вчителів.

 

Фінансування і господарська діяльність.

Матеріальна база.

Протягом минулого року життєдіяльність школи забезпечувалась шляхом: бюджетного фінансування, власних (спец коштів), а також меценатських коштів. 

Бюджетне фінансування – канцелярські товари, медикаменти, ремонт та матеріали для оргтехніки, заміна, будівельні матеріали (плитка, клей, фарба), сантехнічні матеріали, засоби гігієни, капітальний ремонт даху басейну, капітальний ремонт приміщення соціально-психологічної служби.

Власні (спецкошти) – будівельні матеріали (плитка, фарби та ін..), канцелярські товари.

     Меценатські кошти  проведені:

капітальний ремонт вестибюлю, коридорів та сходових кліток;

  1. замінені двері (15 шт.) навчальних кабінетів першого поверху;
  2. побілка стін та пофарбування підлоги тенісного залу;
  3. капітальні ремонтні роботи в кабінетах: 308, 309;
  4. в хімічному кабінеті переобладнано таблицю Мендєлєєва та замінені світильники;

всі кабінети були якісно підготовлені до нового навчального року, проведені косметичні ремонти.

проведені профілактичні роботи та пофарбування чаші стін басейну;

замінені світильники в кабінеті математики № 208;

марковані всі сходові марші;

придбані нові меблі в кабінет № 102.

Робота з батьками.

«Запорукою успіху школи є тісна співпраця з батьками і підтримка з їхнього боку».

         Робота з батьками була спрямована на подальший розвиток співпраці зі школою, залучення батьківської громадськості до життя школи, активної участі у заходах щодо покращення навчального процесу та громадської діяльності. З цією метою на початку року було сформовано склад батьківської ради школи в кількості 32 чоловік (по одному представнику від класного колективу) під керівництвом голови Батьківської ради школи Р.Лотоцького протягом року було проведено 10 засідань на яких вирішувались питання: робота бібліотеки, харчування дітей, надання благодійної допомоги дітям та сім’ям, організації свят св. Миколая, різдва та ін.), покращення матеріальної бази, проведення ремонтних робіт, забезпечення підручниками та інші. Більшість членів БР були активними учасниками засідань.

         Члени Батьківської ради та особисто Р.Лотоцький стали активними учасниками життя школи та реалізації завдань з навчання і виховання дітей на рівні батьківських комітетів класів.

         Найактивнішими були члени батьківської ради: Зверєв А., С.Кушпа, , Лотоцький Р., Дубно А.М.,  Рокита Н., Сенеко С., Верхола І., а деякі колективи батьків були найкращими меценатами, а саме: батьківські комітети 9А, 9Б, 2В, 1А, 7В, 1В, 9В, 2Б, 3Б, 2Г, 6В, 5А класів (зроблені побілки, нові панелі і т.д.).  

         Прийняті рішення БР доводились до класних колективів і контролювалось їх виконання. Вже традиційною є звітність БР та директора за рік та дотримання принципу прозорості у відносинах школи з батьками, а також між батьками.

         Проте не всі батьки були активними членами БР, рішення БР такими представниками не доводились своєчасно до батьківської громадськості, деякі батьки ще негативно сприймають меценатство.

         Основним завданням на наступний рік є організація та продовження системної роботи з педагогізації батьків, залучення до активної участі у навчально-виховному процесі та позакласних заходах. Батьки повинні на однаковому рівні зі школою нести відповідальність за рівень навчання  і виховання своїх дітей.

         Бажаю всім успішного навчального року, нових плідних здобутків у праці, особистого щастя.  

скачать dle 11.1смотреть фильмы бесплатно